Це передумови створення нового Інноваційного центру Fedrigoni площею у 3000 м² поряд зі штаб-квартирою у Вероні, що буде введений в експлуатацію в 1 кв. 2024 року. Інвестиції включають державне фінансування через фонди PNRR та дадуть компанії змогу централізувати та оптимізувати функції, розподілені між різними частинами холдингу по всій Європі.

Fedrigoni Group, один зі світових операторів з виробництва спеціального паперу для паковання, а також преміальних етикеток і самоклейних матеріалів, вирішила прискорити дослідження та розробки, незважаючи на «найскладніший за останні десятиліття економічний контекст».

«Ми вважаємо, що немає майбутнього без постійного вдосконалення, – заявив Марко Несполо, генеральний директор Fedrigoni Group. — І це вдосконалення пов’язане з дослідженнями та розробками, а також з обміном досвідом та співпрацею між різними фахівцями. Інноваційний центр стане будинком інновацій для світу спеціального паперу для пакування, місцем, де інтегруватимуться передові технологічні рішення для розробки конкретних проєктів, продуктів та додатків. Замовники зможуть ще більш ефективно брати участь у нашому творчому процесі завдяки спеціальній зоні, де можна поринути у світ Fedrigoni, помацати продукти, а також створити прототипи та індивідуальні пакувальні рішення».

Інноваційний центр складатиметься з чотирьох секторів, що доповнюють один одного. У першому розмістяться:

  • групи з досліджень, розробок та інновацій з лабораторіями для аналізу нової сировини;
  • передові машини для тестування та прототипування нових методів;
  • кольоропробні принтери, у тому числі ЦДМ HP Indigo 7K;
  • повністю автоматизований склад зразків, на якому буде зібрано понад 8000 зразків спеціального паперу.

Другий буде присвячений інкубатору FedLab, прискорювачу нових ідей, які будуть перетворюватися на продукти, послуги чи процеси, в т.ч. завдяки екосистемі, партнерським стосункам та співпраці з університетами та дослідницькими центрами (університети Мілана, Неаполя та Пізи, Міжнародна школа паперової інженерії INP-Pagora та Целюлозно-паперовий науково-технічний центр (CTP), компанії та стартапи, які зможуть працювати разом у співпраці).

У третій розміститься Центр обслуговування клієнтів. Через систему краудсорсингу бажаючі матимуть змогу запропонувати свої ідеї для розробки нових рішень.

У четвертій зоні перебуватимуть Академія клієнтів та центр навчання та підготовки для спільноти Fedrigoni – колег, клієнтів, партнерів, студентів університетів.