Проєкт «Світ Сковороди» отримав 15 нагород Київського міжнародного фестивалю реклами. Про це повідомляє пресслужба Міністерства культури та інформаційної політики. «Попри обстріли та блекаути у грудні, понад 15 000 відвідувачів Українського дому мали змогу побачити, як простір наповнився світом та світлом Сковороди», — йдеться в повідомленні.
До 300-річчя культового філософа кияни та гості столиці побачили вцілілу статую Сковороди зі зруйнованого російськими обстрілами національного музею в селі Сковородинівка, а також змогли «прокласти власний шлях по стежках божественного саду».
У міністерстві висловили вдячність гостям експозиції, а також партнерам виставки — комунікаційній агенціії Postmen й Національний центр «Український Дім».
            
 
        


 Передплата на журнал Print+
 Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
 Наші послуги для поліграфістів
 Передплата на Print+
 "Друкуймо разом" у Telegram
 "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

