Наприкінці 80-х він зайнявся кастомізацією, коли ще мало хто про це думав, відкривши на Манхеттені магазин Pop Shop із продажу товарів із нанесеними на них авторськими принтами. Нерідко працював на запит — міг розмалювати блокнот чи футболку на прохання шанувальників.
Починаючи чергову селебріті-колаборацію для випуску капсульної колекції одягу, Томмі Хілфігер знав, до кого звернутися. І хоча самого Кіта Харрінга давно немає серед живих, справа його процвітає у послідовниках, а створені ним образи прикрашають вироби під брендом іншої американської ікони стилю.
До капсули Томмі увійшли тридцять предметів чоловічого та жіночого одягу — футболки, сорочки, топи, світшоти, худі, куртки, штани та шорти, а також пара шкарпеток, бейсболка та панама. Все строкате, веселе, молодіжне не лише за віком, а й за духом, тобто підходить усім, хто бачить світ у яскравих барвах.
Серед нанесених на тканину зображень — дизайн запрошень на виставку Харінга в Westbeth Paint’s Space у 1991 р. та зроблені у різний період дев’ять знімків художника. «Кіт Харінг – уособлення творчого духу Нью-Йорка, – наголошується у повідомленні Томмі Хілфігера. — Ми поділяємо його відданість інклюзивності, самовираженню та прагненню поширювати оптимізм навколо себе. Ця колекція заряджає позитивом та привносить енергію Кіта у сучасну моду».