Mediapoint інвестувала в цей Tau RSC E наприкінці минулого року, це його четверта машина Durst на сьогоднішній день. Інсталяція тісно пов’язана з оголошенням компанії в лютому про придбання Durst P5 350 HS D4, який планується встановити в червні.

Директор з продажу Mediapoint Джеймі Ксуереб сказав, що дивився на Tau RSC E з 2019 р., коли відвідав штаб-квартиру Durst у Бріксені, розмірковуючи про покупку Durst 512R. «Коли я був у штаб-квартирі Durst, мені продемонстрували і Durst Tau. Його можливості мене вразили. Відбитки з роздільною здатністю 1200 dpi і двопіколітровими краплями були найкращими, що я бачив, і чого не очікував від струменевого УФ-принтера, — сказав він. «Я навіть не бачив жодного цифрового листового друку на місцевому ринку такої якості. Ми знали, що технологія Durst друку готова до того, чого хоче досягти Mediapoint».

Mediapoint була лідером на ринку етикеток і наліпок, вийшовши у цей сегмент 12 років тому. Проте були проблеми з тим, чого технологія друку могла досягти тоді.

«Близько 12 років тому, коли ми вийшли на ринок друку етикеток та наліпок, ми зіткнулися з тими ж проблемними моментами, що й наші клієнти. Ми продовжували шукати технологію, щоб подолати ці виклики, використовуючи наше наявне обладнання для задоволення потреб ринку, — сказав Ксуереб. — Хоча це було не настільки ефективно, а якість була не такою, як ми хотіли, це було найкраще рішення за співвідношенням ціни та якості. Більшість наших партнерів із перепродажу та інших постачальників на ринку все ще роблять те саме – використовують свої широкоформатні принтери, плотери, лінійки та ножі Stanley для виконання цих завдань».

Це неефективний процес, особливо для об’ємної роботи.

«Але наразі все змінилося. Впродовж останніх кількох років ми працювали над величезним проєктом і чекали відповідної технології. Це очікування закінчилося, коли ми отримали Durst Tau. Щоб досягти успіху, нам потрібно мати найкращі технології або швидко перерости інвестиції та повернути їх.

Керуючий директор Durst Oceania Метт Ешман сказав, що Tau RSC E ідеально підходить для Mediapoint, оскільки задовольняє всі його потреби. Durst Tau RSC E — передове рішення для цифрового друку етикеток шириною 330 мм, реальна швидкість друку становить 50 м/хв. Це також гарантує, що майбутні потреби у збільшенні виробничої потужності будуть вирішені за рахунок оновлення до швидкості 80 м/хв.

«Durst Oceania завжди добре підтримувала Mediapoint, одного з найбільших користувачів в Австралії, ми раді бачити, як бізнес дедалі активніше завдяки новим технологіям від Durst», — сказав Ешман.

Однією з найбільших вимог Mediapoint була стійкість чорнил. За допомогою Tau RSC E компанія може швидко друкувати етикетки та наліпки, але за допомогою УФ-чорнил, які можуть зберігатися більше двох років на відкритому повітрі, без ламінування. Це означає, що Mediapoint може подолати розрив між можливостями великоформатних машин і запропонувати продукт, який відповідає потребам ринку.

«Це покоління чорнил Tau також наноситься шаром правильної товщини. Це дає гарний баланс першокласного, неламінованого відбитку з невеликим шаром чорнил, але не надто товстого, щоб це вплинуло на продуктивність продукту з ламінуванням. Білі чорнила на УФ-чорнилах CMYK також мають чудовий вигляд порівняно з іншими типами чорнил». За словами Ксуереба, Mediapoint планує знову використовувати былы чорнила для друку своєї продукції в майбутньому.

«Крім того, принтер Durst — це продуктивна машина, яка не підведе нас впродовж багатьох років виробництва. Ми можемо запропонувати ці переваги нашим посередникам», — додав він.

Від моменту встановлення Tau RSC E у жовтні 2022 р. Mediapoint вже змогла запропонувати абсолютно унікальний продукт і послугу для поліграфічної промисловості. «Зворотній зв’язок, який ми отримуємо від торговельних посередників, полягає в тому, що наша продукція піднімає планку. За певних умов нам вдалося надрукувати 5-міліметрові QR-коди, які скануються, і текст розміром 1 pt, який можна читати через лупу», — додав Ксуереб.

Mediapoint також планує поєднати Tau RSC E із зовнішньою цифровою системою обробки. «Завдяки цьому ми можемо запропонувати професійній поліграфічній промисловості терміни виконання до двох робочих днів для якісних етикеток у рулонах нестандартної форми та розміру та довговічності для використання на відкритому повітрі без ламінування. Наразі немає обмежень щодо кількості друку, і ми додаємо безкоштовну доставку для всіх замовлень. Ми не конкуруємо з нашими партнерами-перепродавцями», — сказав Ксуереб.