У Fedrigoni зазначили, що ексклюзивна колекція Sheets буде ідеальною для сегментів вишуканої їжі чи напоїв. Колекція поділена на дві категорії: ексклюзивний асортимент із використанням лицьових матеріалів Fedrigoni й асортимент Premium як розширення попереднього асортименту самоклейних матеріалів.

«Ексклюзивна колекція Sheets представляє нову, справжню синергію на виробничому та комерційному рівнях між світами Fedrigoni Paper і самоклейних матеріалів», — зазначив Філіп Ванрой, менеджер із продукції та координатор продажів для офсетного та цифрового друку. — Ця колекція була розроблена, щоб зробити наш найпопулярніший папір ще більш універсальним, який тепер може додати унікального шарму продуктам, перетворюючи їх на дорогоцінні етикетки».

Нова колекція, яка замінює лінійку Fedrigoni Adhoc, має широкий вибір поверхонь, із покриттями, без покриття, кольоровими, металевими та фетровими. Нові матеріали доступні у форматі B1, з міцною, постійною або знімною самоклейною підкладкою.

Компанія Fedrigoni також доповнила свій список преміальних пакувальних матеріалів колекцією Symbol Pack, останнім доповненням до родини товарів Symbol Card.

Новий асортимент, призначений для ринків косметики, напоїв і продуктів харчування, був запущений у травні з двома відтінками: яскравим білим Premium і більш м’яким білим, доступним у вагах від 230 до 400 г/м².

У Fedrigoni заявляють, що оновлені краще фальцюються, чудово висікаються, а також виготовлені із первинної целюлози FSC, тому повністю пілягають біологічному розкладанню та переробці.

Ієн Брейтуейт, комерційний менеджер Fedrigoni UK: «Symbol Pack забезпечує новий рівень універсальності в родині карток Symbol. Завдяки нашим дослідженням і розробкам ми можемо просувати дедалі більш інноваційні рішення, щоб забезпечити клієнтам найширший вибір варіантів для задоволення будь-яких вимог».