Всі радості перевтілень випали на частку крокодила, що символізує французьку марку: на футболках і світшотах він з’являється то у вигляді Демогоргона («Дуже дивні справи»), то катається на велосипеді («Статеве виховання»), то в костюмі злодія-одинака («Люпин»), то у високій перуці як у королеви Шарлотти («Бріджертон»).
У суцільних монохромних патернах на кшталт туаль-де-жуї на костюмах (куртка-брюки та сорочка-шорти) образи всіх персонажів поєднуються. Тут уже можна розглянути крокодила в обладунках а-ля Геральд із Рівії («Відьмак») або в клубному піджаку, які носить «золота молодь» з Las Encinas («Еліта»).
Для оформлення іншої серії майок, курток та штанів тканина запринтована логотипами Lacoste та Netflix у зеленому та червоному кольорах. «Ми в захваті від співпраці, яка сприяла зустрічі двох світів та еталонів у світі творчості та інновацій. Колекція, що з’явилася в результаті, є результатом злиття культурних кодів і ноу-хау», — каже заступник генерального директора Lacoste Кетрін Спіндлер. Віце-президент зі споживчих товарів Netflix Джош Саймон вважає, що подібні експерименти є «потужним засобом сторітелінгу, а партнерство з Lacoste надає унікальну можливість об’єднати сферу моди та розваг».