«Розумію, що підприємцям доводиться стикатися з непередбачуваними викликами, й їм досить важко виживати, – прокоментував Анатолій Бондаренко. – Але навіть за таких обставин бізнес має працювати в законному полі, а реклама та кіоски, які розміщені в місті, бути цивілізованими та облаштованими за чіткими правилами. Рекламним щитам на бетонних блоках, які псують громадський простір, мають зношені кріплення, – не місце на вулицях Черкас».
За даними геопорталу містобудівного кадастру, за період незалежності в Черкасах сформувалася мережа із близько 1 000 тимчасових споруд та 3 000 рекламних конструкцій, із яких 543 – білборди.
«В частини з них відсутні паспорти прив’язки, частина перебуває в стадії оформлення, – прокоментував директор департаменту архітектури та містобудування Артур Савін. – На жаль, з початком повномасштабного вторгнення деякі підприємці з тих чи інших причин не зверталися за продовженням терміну дії дозволів. Водночас, власники конструкцій мають здійснювати мінімальні заходи стосовно благоустрою прилеглої території та естетичного вигляду споруд».
Управління інспектування посилило контроль за правильністю розміщення вивісок і реклами у Черкасах, законністю тимчасових споруд. Відтак, кількість звернень стосовно їхнього оформлення збільшилася. На час дії воєнного стану, згідно із ухваленим мораторієм на розміщення тимчасових споруд, дозволяється продовження строку дії паспортів прив’язки.
Ті споруди, які не мають жодних дозвільних документів, та власники яких не реагують на законні вимоги фахівців профільних структурних підрозділів, – пропонують демонтувати.
Учасники наради домовилися посилити роботу над впорядкуванням зовнішньої реклами та тимчасових споруд. Управління інспектування проведе перевірку законності розміщення конструкцій, обстежить їхній стан, а департамент архітектури – інвентаризує дозволи.
Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко провів робочу нараду з заступником Віктором Беззубенком та представниками управління інспектування, департаменту архітектури та містобудування, обговорили проблему впорядкування за умов війни рекламних конструкцій та тимчасових споруд, встановлених на вулицях міста.