Ця норма набуває чинності з 11 липня 2023 року.
Донині в Україні не було жодного контролю за рекламою, зокрема в медіа, новітніх електронних пристроїв для куріння.

Закон передбачає заборону реклами та стимулювання продажу електронних сигарет, заправних контейнерів та рідин у вигляді:

  • заходів з безоплатної роздачі, у т.ч. для маркетингових досліджень та дегустації, обміну електронних сигарет, заправних контейнерів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
  • відшкодування на придбання або використання до, в процесі або після придбання електронних сигарет, заправних контейнерів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
  • бонусів, премій, повернення готівкових коштів, надання права на участь у будь-якій грі, лотереї, конкурсі, події, прямо або опосередковано пов’язаних з новітніми тютюновими виробами;
  • товару у наборі з будь-якими іншими товарами або послугами;
    повідомлень поштою, електронною поштою, повідомлень на мобільні телефони без згоди споживача, відеоматеріалів, компакт-дисків, комп’ютерних та інших ігор;
  • інформації в мережі Інтернет, вкл. соціальні чи інші цифрові мережі, з метою стимулювання продажу новітніх тютюнових продуктів за участі зірок, інфлюенсерів нетютюнових виробів, послуг, реклама або паковання яких асоціюються з електронними сигаретами, заправними контейнерами та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах.

Виробникам та імпортерам IQOS, glo, електронних сигарет та заправних контейнерів до них закон забороняє спонсорство, у т.ч.:

  • спонсорство телепередач, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів, програм;
  • надання виробникам новітніх тютюнових виробів фінансової або іншої підтримки політичним партіям, політичним чи громадським діячам, спортсменам або спортивним командам, артистам або артистичним групам, закладам освіти усіх форм власності;
  • проведення інформаційних кампаній та заходів для населення, у т.ч. з метою профілактики куріння серед молоді.

Штраф при порушенні вище вказаних норм сягає 30 тис. гривень.
Штраф у розмірі 50 тис. грн передбачений в разі повторного порушення впродовж року за кожен факт реклами на окремому рекламному носії або кожний окремий захід.