Рішення про демонтаж приймають кожного засідання виконавчого комітету: демонтаж — це планове очищення проспекту від застарілих конструкцій, у яких закінчився термін дії дозвільних документів.
Зі слів керівника підприємства «Луцькреклама», на час дії воєнного стану міська влада зменшила ціну реклами на 50%, проте окремі підприємці перестали зовсім її оплачувати.
«В майбутньому планується затвердити схему, відповідно до якої буде системно встановлюватися реклама, але це не буде відбуватися массово», — каже Олександр Ковальський.
Торік від розміщення реклами на вулицях Луцька міський бюджет отримав орієнтовно 13 мільйонів гривень.
У Луцьку на проспекті Соборності демонтували рекламні щити. За словами директора комунального підприємства «Луцькреклама» Олександра Ковальського, проспект Соборності – це частина Луцька, де встановлена найбільша кількість рекламних щитів. На момент початку демонтажів тут було 120 бордів.