Понад 500 виробників паковання та етикетки, представників брендів зберуться на курорті Gaylord Palms Resort в Орландо (штат Флорида, США), на якому з 23 по 25 травня відбудеться більше 130 сесій, демонстрацій та семінарів. Формат заходу дав змогу збільшити час між сесіями, щоб відвідувачам було легше планувати розклад, а також надав більше часу для важливих питань та відповідей. Серед доповідачів представники успішних брендів (Tyson Foods та Simmons Pet Food, Inc.), які поділяться історіями успіху, знаннями та передовим досвідом у галузі управління робочими процесами та витворами мистецтва.

«Сьогодні підприємства стикаються з багатьма серйозними проблемами, від енергетичної кризи та зниження рентабельності до нестачі матеріалів, робочої сили та навичок, – каже Мелісса Племен, старший директор Esko з продажу та маркетингу. — Наразі дуже важливо, щоб компанії переглянули поточні бізнес-операції та визначили галузі, в яких можуть внести суттєві покращення, досягти цілей у сфері сталого розвитку та підвищити операційну ефективність, щоб вирішувати проблеми сьогодення та готуватися до проблем майбутнього. На EskoWorld 2023 ми детально розглянемо найновіші інтегровані програмні та апаратні рішення та розповімо, як вони допомагають прискорити процес виходу на ринок паковання для споживчих товарів. Після величезного успіху торішнього заходу ми також збільшили масштаб та місткість «Інтерактивної кімнати». Відвідувачі, як і раніше, зможуть спостерігати новітні технології у дії та спілкуватися з експертами віч-на-віч, але цього року ми також проводитимемо в «Інтерактивній кімнаті» групові заняття та демонстрації».