DavCo Advertising розширила асортимент рекламної продукції, додавши одяг, комерційну поліграфію і матеріали прямих поштових розсилок. Наразі компанія займає виробничий цех площею 5574 м² у Кінзерсі (Пенсильванія).
«Нам дуже пощастило побачити зростання бізнесу під час пандемії, — зазначає Дон Еш, віце-президент DavCo Advertising. — Оскільки деякі наші клієнти збільшили обсяги друку, знадобилося додати ще одну восьмисторінкову машину, щоб задовольняти попит. Ми побачили зацікавлення у високоякісних роботах на папері без покриття. Тож нам стало зрозуміло, що потрібно перейти до ефективнішого світлодіодного ультрафіолетового затвердіння. Ідеальним рішенням для нас стала можливість придбати восьмисторінкову машину без потреби інвестувати в 40-дюймову машину (RMGT 9 серії з LED-УФ-затвердінням)».
Наявність світлодіодного УФ-затвердіння у RMGT 9 дало змогу DavCo підвищити ефективність та збільшити прибуток. Оскільки УФ-фарби миттєво висихають під впливом світлодіодних ламп у друкарській машині, це не лише заощаджує електроенергію, а й дає змогу одразу переходити до обробки. «Світлодіодне ультрафіолетове затвердіння дозволяє нам відмовитися від використання протизабруднювального порошку, — заявляє Еш. – Відповідно, й фінішне обладнання працює набагато ефективніше. Крім того, ми часто друкуємо продукцію на машині RMGT 9, а потім на ЦДМ наносимо змінні дані або адресну інформацію для розсилки».
«Ми використовуємо машини Ryobi вже понад 30 років, — зауважує Мерл Еш, віце-президент із продажу та маркетингу DavCo Advertising. — Коли ми розширили нашу комерційну друкарську діяльність у 2014 р., а потім знову цього року, для нас було логічно продовжити співпрацювати з RMGT і G.E. Richards, який впродовж багатьох десятиліть забезпечував чудову підтримку продажів і обслуговування».
«Нам було особливо приємно, що DavCo прийняла рішення під час світового туру RMGT 2022 «Commit to Print World Tour», — зазначає Джефф Вагнер, президент G.E. Richards, дистрибутора RMGT у східній частині США. — Крім того, що це друга машина серії RMGT 9, придбана за останні сім років компанією DavCo, наші організації мають спільну рису – обидві вони сімейні компанії. Наш спільний успіх – це те, чим ми дуже пишаємося».