Шагун Сачдева, керівник проєкту Disruptive Tech у GlobalData, коментує: «Оскільки стійкість стала основною проблемою, дедалі більше брендів переходять на «біорозкладне» паковання. 2023 р. стане роком революції зеленого паковання, матеріали з відновлюваних джерел залишатимуться в центрі уваги та стануть унікальною відправною точкою для брендів».

Рахул Кумар Сінгх, старший аналітик із революційних технологій у GlobalData: «COVID-19 прискорив потребу в розумному та екологічному пакованні через експоненційне зростання електронної комерції. Це спонукає виробників і операторів зосереджуватися на економічно ефективних, оптимізованих і стійких рішеннях для паковання електронної комерції».

Згідно з опитуванням споживачів GlobalData за 3 кв. 2022 р. (охоплює 42 країни та понад 21 000 учасників), близько 45% споживачів у всьому світі шукають інформацію про вуглецевий слід і можливість вторинної переробки, коли йдеться про паковання продуктів. Водночас 69% світових споживачів вважають, що здатність до біорозкладання/компостування є вирішальним фактором паковання продуктів. Серед усіх регіонів Азіатсько-Тихоокеанський регіон залишається ключовим регіоном, який стурбований фактором біорозкладаності в пакованні продуктів.

У звіті GlobalData FutureTech Series «Стійкість довкілля в пакованні: біорозкладне паковання» висвітлюються різні руйнівні сили в пакувальній галузі та вказується, як компанії активно беруть на себе зобов’язання покращити стійкість.

Kilara Capital, австралійська компанія з управління інвестиціями, інвестувала в Grounded Packaging, постачальника екологічно чистих пакувальних продуктів, у грудні 2022 року.

Nfinite Nanotechnology була серед оголошених Amcor першої групи одержувачів початкового фінансування Amcor Lift-Off – ініціативи, спрямованої на те, щоб зробити майбутнє паковання більш стійким у вересні 2022 року.

S.Lab, український виробник біорозкладного паковання та предметів декору з конопель і грибів, у лютому 2022 року залучив $90 тис. у венчурних фондах.

Сінгх додає: «Великі компанії пакувальної галузі не лише активно шукають способи зменшити свій вплив на довкілля шляхом інвестування та укладання угод, але й шукають майбутні інновації».

TIPA, ізраїльська фірма з виготовлення складного паковання, у партнерстві з Apiece Apart, американським онлайн-магазином одягу, розробила циркулярну модну лінію в грудні 2022 року. Компанія також опублікувала патент на багатошаровий біорозкладаний пакувальний лист із використанням епсилон-капролактону або полімолочної кислоти як внутрішнього шару і комбінації полібутилсукцинату як зовнішнього.

У листопаді 2022 року Huhtamaki, фінська компанія споживчого паковання, представила рішення для паковання морозива, що підлягає повторній переробці. Компанія також отримала патент на пакувальний лист для харчових продуктів і сільськогосподарської продукції, який добре переробляється та піддається біологічному розкладанню.

Сінгх робить висновок: «Незважаючи на значний поштовх до екологічних пакувальних рішень, промислове використання біорозкладаного паковання все ще перебуває в зародковому стані, і потрібен час, щоб розширити масштаби. Оскільки ефективність, довговічність і вартість є ключовими проблемами, буде цікаво побачити, як компанії зможуть втілити свій план у життя та зробити внесок у забезпечення прибутків і безпечнішого майбутнього для планети».