Рік тому до 8 грудня було опрацьовано таку ж кількість посилок. Цього року 100-мільярдною посилкою стала коробка солодких помело з повіту Пінхе, доставлена до Сямини (провінція Фуцзянь).

Індустрія доставки посилок у Китаї переживає бум розвитку. Однак цього року сектор зіткнувся з безпрецедентною проблемою через пандемію. Жорсткі заходи контролю у деяких регіонах завадили безперебійній роботі галузі.

Державне поштове бюро Китаю вжило низку заходів щодо покращення розвитку сектора:

  • впровадило епідемічний контроль у повсякденну роботу, щоб запобігти поширенню вірусу через доставку та збір посилок;
  • створила працюючий механізм розвантаження основної логістичної мережі та заблокованих через пандемію терміналів (це покращило якість розвитку сектора, розширивши мережу на сільські райони, фабрики та зарубіжні ринки; розширення мережі доставки посилок у сільські райони сприяло пожвавленню сільських районів).

«Зі швидким розвитком нових видів електронної комерції, таких як продаж у прямому ефірі, джерело продуктів було оптимізовано. Дедалі більше видів товарів, особливо сільськогосподарської продукції, пов’язані з ринком через мережу експрес-доставки», – сказав Сюй Лянфен, заступник начальника відділу управління даними центру безпеки поштового бюро Китаю.

100-мільярдну посилку відправив Цай Зесінь, вчитель, який у вільний час допомагає своїм батькам відправляти покупцям солодкі помело. Сім’я вирощує та продає помело. Батьки Цая займаються їхнім вирощуванням, але вони старі і не можуть використовувати онлайн-платежі, керувати електронною комерцією чи доставкою посилок. Син займається рештою справ, у т.ч. відправкою продуктів покупцям через систему доставки посилок.