Понад чверть століття Creaciones Japy працює з текстилем, виконуючи замовлення для брендів спортивного та модного одягу, рекламних агенцій та інших зацікавлених компаній, випускаючи до п’яти тис. виробів на тиждень.
Зважаючи на потреби сучасної фешн-індустрії в точності передачі кольорів, економії ресурсів, оптимізації складських запасів та персоналізації, Kornit, створюючи Atlas Max, відштовхувалися від принципу «більше творчості, менше відходів». Пристрій не лише швидко, без попередньої підготовки, наносить зображення на готовий одяг і текстиль, але і завдяки інтегрованій опції 3D-оздоблення дає змогу імітувати на поверхні об’ємні ефекти — вишивку і плівковий термоперенос.
Саме ці особливості принтера підштовхнули директора Creaciones Japy Хав’єра Лопеса зробити вибір на користь Kornit Atlas Max: «Для нас це перша машина Kornit. Ми зупинилися на ній, коли побачили, на що вона здатна. Коли до якості відбитків, яка завжди була важливою для нас з т.з. розвитку, додати якість обробки, не порівнянну ні з чим іншим на ринку, не залишається сумнівів у доцільності придбання Atlas Max. Навіть за порівняно великих інвестицій окупність витрачених коштів буде вищою, ніж при використанні інших технологій зі значно нижчою вартістю».
Хав’єр Лопес упевнений: Atlas Max — це шанс для його друкарні вийти на недоступний раніше рівень. «Ми готові диференціюватися. Принтер Kornit відчинив нам двері до декорування на бавовняних тканинах, яке раніше можна було робити лише термотрансфером. Ви б бачили обличчя наших клієнтів, коли вони торкаються 3D-зображень на одязі, оцінюють текстуру…».
В Іспанії, до речі, більше нема де отримати такий досвід, окрім як у Creaciones Japy. «Завдяки ексклюзивному оздобленню та екологічності Atlas Max допоможе нам зайняти трендові ніші, — розмірковує Хав’єр Лопес. — Надаючи пріоритет «друку на вимогу», ми не змушуємо бренди розміщувати великі замовлення, навпаки, вони можуть друкувати стільки, скільки потрібно, без відходів, знаючи, що їхній товар буде реалізовано».