FESPA запропонує відвідувачам безліч новинок продукції для цифрового, трафаретного та текстильного друку та вивісок. Понад 330 експонентів вже уклали контракти на участь у виставці, а Brother, EFKA, Hanglory, Mimaki та Surfex Coverings підтвердили свою участь як спонсори.
Відповідно до акценту на інноваційне мислення FESPA запускає зовсім новий захід Personalisation Experience, який проходитиме паралельно з основною виставковою програмою. Конференція Personalisation Experience включатиме окремі потоки контенту, присвячені персоналізованому маркетингу, персоналізації одягу та спортивної форми, інтер’єрам на замовлення та персоналізованому пакованню за участю понад 50 експертів. Конференція призначена насамперед для власників брендів, роздрібних продавців, маркетологів, агенцій, а також організацій, які прагнуть покращити або диференціювати свої пропозиції за допомогою персоналізації.
Постачальники друкарських послуг та компанії, які бажають зосередитися на персоналізації, також отримають цінні практичні знання та розуміння. В експозиції FESPA Printeriors, присвяченій декору інтер’єру, тепер також буде представлений досвід персоналізації, що демонструє різноманітні індивідуальні інтер’єри Деббі Маккіган.
На шоу World Wrap Masters європейські майстри з обклеювання автомобілів змагатимуться за звання World Wrap Master Europe 2023.
Також традиційно на FESPA пройде церемонія вручення нагород FESPA Awards 2023.
Вперше з 2020 року відвідувачі матимуть змогу побачити галерею робіт, що увійшли до шорт-листу, представлених друкарнями з усього світу. Прийом заявок на участь у премії завершиться 25 січня 2023 року.