«Допомога світовій спільноті у побудові прибуткового та сталого бізнесу — в основі місії Fespa, — каже Майкл Райян, голова Fespa Global Print Expo. — Компанії, які пережили пандемію, вже усвідомили важливість гнучкості. Тепер вони стикаються з новими проблемами та мають вивчити різні можливості для прибуткового зростання. Саме тому наша кампанія 2023 року пройде під слоганом «Нові перспективи». Ми запрошуємо друкарів і виробників зовнішньої реклами поглянути на проблеми з різних боків і кинути виклик усталеним уявленням, щоб відкрити нові можливості для зростання».

Наразі понад 330 експонентів зареєструвалися для участі у виставці, спонсорами якої стали Brother, EFKA, Hanglory, Mimaki та Surfex Coverings. Fespa також запускає новий проєкт – «Рішення для персоналізації» (Personalization Experience), який проходитиме одночасно з виставкою.

Цей окремий захід проходитиме у центрі виставки й буде відкритий для всіх відвідувачів Fespa Global Print Expo та European Sign Expo.

Багатоденна конференція Personalization Experience включатиме окремі диспути за участю понад 50 експертів-спікерів, присвячені персоналізованому маркетингу, виробництву індивідуального спортивного одягу та персоналізованій моді, індивідуальному інтер’єру та персоналізованому пакованню.

Експозицію Fespa Printeriors, у якій демонструються індивідуальні інтер’єри, створені фахівцем з текстилю Деббі Маккіган, тепер буде включено до програми Personalization Experience. На виставці відбудеться церемонія вручення нагород Fespa Awards 2023.

Онлайн-реєстрація відвідувачів на всі заходи має відкритися у лютому 2023 року.

Вхід на Fespa Global Print Expo та European Sign Expo коштуватиме €80. Квитки на конференцію Personalization Experience коштуватимуть €375 на день.