FESPA Eurasia 2022, де буде представлено інновації світу цифрового друку, збере понад 10 тис. професіоналів галузі на більшій площі в залах Стамбульського експоцентру. Відвідувачі матимуть змогу вивчити новітні рішення для широкоформатного, трафаретного, текстильного друку, декорування одягу, паковання транспортних засобів, рекламних матеріалів під одним дахом.
Керівник виставки FESPA Eurasia Бетюль Бінічі нагадав, що FESPA Eurasia 2021 прийняла понад 500 брендів та близько 10 тис. відвідувачів, у т.ч. 2188 іноземних гостей. Головним спонсором FESPA Eurasia 2021 була компанія Mimaki.
FESPA Eurasia організована у партнерстві глобальною федерацією поліграфії FESPA та турецькою рекламною асоціацією ARED. Перша виставка відбулася у 2013 році. Відтоді відбулося вісім заходів FESPA Eurasia.