Серед експонентів, які вже зарезервували площі, Bobst, Comexi, Duplo, EFI, Epson, ESKO, Fujifilm, Heidelberg, Horizon, Koenig & Bauer, Kolbus, Komori, Konica Minolta, KURZ, Landa, Müller Martini, Screen, Windmöller & Hölscher. Огляд усіх зареєстрованих на даний момент експонентів доступний на сайті www.drupa.com.

Навіть зараз після закінчення офіційного терміну реєстрації наприкінці жовтня Messe Düsseldorf продовжує реєструвати учасників через високий попит на виставкові площі.

Німеччина знову представлена найповніше, далі за кількістю експонентів — Бельгія, Китай, Індія, Італія, Японія, Нідерланди, Іспанія, Швейцарія, Туреччина, Великобританія та США. «Поточний рівень бронювання та позитивні відгуки експонентів вселяють та впевненість, що drupa 2024, незважаючи на геополітичні та економічні проблеми, знову стане найважливішим місцем зустрічі представників галузі, — заявила директор drupa Сабіна Гельдерманн. — Експоненти та відвідувачі мають ідеальні передумови для інтенсивного спілкування та просування перспективних проєктів».

Відгуки компаній, що запланували участь у виставці drupa 2024.

Кен Ханлюк, віце-президент з маркетингу Electronics For Imaging: «На drupa 2016 ми представили однопрохідну струменеву друкарську машину Nozomi, яка перетворює галузь гофродруку. Виставка 2024 року буде не менш важливою для всіх, хто прагне досягти успіху у багатьох сегментах цифрового друку».

Кен Чжао, співзасновник HanGlory Group: «drupa — дуже важлива подія для HanGlory Group, яка допомагає вийти на велику сцену друкарської індустрії, щоб продемонструвати світові розробки та досягнення в галузі цифрового струменевого друку. HanGlory Group вирішила знову взяти участь у drupa 2024, яка стане для нас можливістю для подальшої інтеграції в міжнародний ринок цифрового струменевого друку для створення більш досконалих продуктів, послуг і рішень, які відповідають вимогам міжнародного ринку».

Д-р Людвін Монц, голова правління Heidelberger Druckmaschinen AG: «Для нас drupa — це демонстрація провідних технологій та інновацій у комерційному та пакувальному друку. Heidelberg продовжуватиме формувати майбутнє індустрії друкованих медіа, і ми з нетерпінням чекаємо на нову зустріч з клієнтами в Дюссельдорфі в 2024 р. під девізом «ми створюємо майбутнє»».

Олаф Лоренц, менеджер з бренд-менеджменту Konica Minolta: «Drupa — це основа нашої індустрії. Виставка надає ідеальну платформу для демонстрації новітніх технологій та удосконалень, щоб ще більше виявити та розкрити потенціал цифровізації для клієнтів».

Д-р Андреас Плеске, член правління Koenig & Bauer AG та голова комітету drupa: «2024 ще далеко, але для Koenig & Bauer drupa вже зовсім близько. Ми з нетерпінням чекаємо на можливість знову випробувати захоплюючі інновації на найактуальнішій у світі галузевій виставці».