«Сьогодні ми затверджуємо схему розміщення рекламних засобів, згідно з якою передбачено демонтаж 55% рекламних площин (зокрема, розміром 3х6 м і більше). Також ми маємо намір загалом зменшити розмір самих площин до 01.07.2024 року до євроформату – не більше 7,5 м².
Таким чином з 1966 найбільших рекламних конструкцій в нас залишиться близько 860, які до середини 2024 р. замінять на конструкції євроформату. Відповідно, 1080 буде демонтовано взагалі. Близько 280 цих конструкцій ми вже демонтували», — розповіла керівниця департаменту економічного розвитку Ірина Кулинич.
Також рішення виконкому передбачає, що у разі протермінування орендарями конструкцій оплати за понад 3 місяці дозволи анулюють, а конструкції – демонтують.
На засіданні виконавчого комітету ЛМР затвердили схему розміщення рекламних засобів на території Львова. Відповідно до неї, у місті зменшать на 55% кількість рекламних площин. Ухвалена схема — результат спільних напрацювань найбільших операторів рекламного ринку, КП «Адміністративно-технічне управління» та департаменту економічного розвитку ЛМР.