Шоста виставка-конгрес буде присвячена контенту, орієнтованому на майбутнє — потенціалу додатків цифрового друку, багатоканальним рішенням, креативному оздобленню та екологічним рішенням для друку та паковання.

Компанії-експоненти представлять інновації, тенденції та бачення учасникам у дев’яти тематичних галузях: діалоговий маркетинг, поліграфія з доданою вартістю/друкований креатив, етикетка та паковання, післядрукарська обробка, друкована електроніка, бренд та продукт, дизайн інтер’єру та Programmatic Print.

Виставка та супутня програма лекцій та семінарів встановлюють зв’язки між технологіями та маркетингом. Організатори повідомляють, що на заході 2023 р. планується більше презентацій англійською мовою, оскільки конвенція стає дедалі більш міжнародною. Виставку Print & Digital Convention організує асоціація f:mp у співпраці з Messe Düsseldorf та drupa.

У 2022 р. у заході взяли участь 1250 учасників та понад 60 експонентів.