Озолс представив п’ять тез щодо майбутнього друку:

«Майбутнє друку — світле». Поліграфічна промисловість — надійна й потрібна, і поліграфічні підприємства активно розвиватимуться.

«Майбутнє друку ефективне». Важливо впроваджувати інновації.

«Майбутнє друку більш стійке». Клієнти продовжуватимуть шукати більш екологічні продукти.

«Майбутнє друку ближче до будинку». Практика та процеси друку будуть локалізовані, що знизить витрати.

«Майбутнє друку — це персоналізація». Молоде покоління бажає самовираження.

Мета Printful – «зробити виробництво на вимогу нормою для планети з обмеженими ресурсами та людьми з нескінченними ідеями». Озолс пояснив стратегію як «інтегративний набір варіантів вибору, який ставить вас на гральний майданчик у такий спосіб, щоб ви виграли».