Близько 32 000 відвідувачів, кожен третій з яких приїхав з-за кордону, скористалися можливістю дізнатися про тенденції та інновації на стендах 1154 експонентів. Також на виставці було представлено окремі кількісні характеристики пакувальної галузі.

Сектор пакувального обладнання, який має сильні експортні позиції в Німеччині, нині стримується виробничими та глобальними економічними кризами, проте завдяки обсягу експорту, досягнутому в першій половині року, у поєднанні з гарним портфелем замовлень, у 2022 р. очікується незначне зростання виробництва.

За даними німецької Асоціації виробників обладнання для харчової промисловості та паковання VDMA, обсяг виробництва пакувального обладнання у 2021 р. зріс на 4,6% і становив €7 млрд.

На експорт йде 84% від обсягу обладнання для виробництва паковання, що випускається. Експорт трьохсот провідних виробників зріс до €5,922 млрд 2021 р. (2020 р. — €5,673 млрд). Найпотужнішими споживачами німецького пакувального обладнання традиційно є країни ЄС, за ними йдуть Північна Америка та Азія.

Обсяг світової зовнішньої торгівлі пакувальним обладнанням становить майже €22 млрд; тут інноваційна німецька промисловість впродовж багатьох років посідає у Європі перше місце з часткою близько 26%, випереджаючи Італію.

Німецькі виробники паковання також змогли збільшити виробництво та обіг у 2021 році. Про це свідчать дані Об’єднаного комітету німецьких виробників паковання (GADV). За обсягом виробництва найбільша частка припадає на паковання з паперу та картону, а найбільша виробнича вартість – на паковання із пластику.

У 2021 р. вироблено близько 19,6 млн тонн паковання, тобто обсяг виробництва збільшився на 4,8%. Вартість продукції також значно збільшилася (на 10,9%) та у 2021 р. склала близько €35,8 млрд. Як і попередні роки, найбільшу частку вартості продукції становило пластикове пакування — близько 44%. Але за обсягом паковання з паперу, картону та гофрокартону було найбільшим сектором пакувальних матеріалів – близько 49%.