Середньорічний темп зростання становитиме 10,1%. Таке зростання пояснюється відкатом до допандемійного попиту, появою швидких і легких цифрових принтерів для друку по тканині. Зростання обізнаності споживачів про модні тренди в одязі, а також застосування цифрового друку в сегменті спортивного одягу є одними з вирішальних факторів, які сприятимуть розвитку ринку.

Завдяки відносно невеликим початковим інвестиціям спостерігатиметься попит на багатопрохідні машини. Водночас однопрохідні рішення здатні забезпечити кращу якість і вищу швидкість, що робить їх пріоритетним вибором для багатьох додатків.

Половина обсягу ринку цифрового друку з текстилю — виробництво одягу. Другий за значущістю сегмент — виробництво реклами — 30%. Частки, що залишилися, припадають на предмети домашнього декору та інше.

Великі центри текстильного друку перебувають в Індії та Китаї. Тут зосереджено значну кількість компаній, які надають друкарські послуги. Інші регіони залежні від імпорту текстилю з меншою кількістю профільних виробництв.