На думку експертів, пандемія коронавірусу значно посилила роль електронної комерції у роздрібній торгівлі. Проникнення нових торговельних марок та брендів на ринок відбувається значно швидше. А оскільки електронна торгівля дотримується інших правил, порівняно з традиційною торгівлею, це також вплинуло на виробництво паковання та маркетинг продуктів (які в цифрову епоху важко відокремити один від одного).

Під динамічністю розуміємо здатність паковання швидко адаптуватися до ринків і потреб клієнтів, що змінюються, а також повністю інтегруватися в автоматизовані робочі процеси. Паковання перестає бути просто шматком картону, а стає частиною цифрових стратегій для точного позиціонування бренду, спрямованого на цільову групу клієнтів. Отже, вторинне паковання вже давно є чимось більшим, ніж просто захист під час доставки для продукту: 80% власників торгових марок розглядають паковання як основний маркетинговий інструмент. Тут на перший план виходять «враження» та «тактильні відчуття» від паковання.

Бренд тепер починається з транспортного паковання, яке може бути персоналізовано за допомогою цифрового друку. Ще одна тенденція — інтерактивні технології (доповнена реальність, QR-коди тощо) стають невід’ємною частиною процесу замовлення.

Задоволення від розпакування теж набуває дедалі більшого значення. Цьому сприяє транспортне паковання, що легко відкривається, яке, з одного боку, має захищати товар у процесі доставки, а з іншого — бути зручним та екологічним.

Паковання сьогодні нерідко стає витвором мистецтва — зі свіжими, креативними кольорами та сміливим графічним оформленням — все це привертає увагу клієнта. Сторітелінг через дизайн паковання стає одним з важливих каналів, який пов’язує продукт із брендом. Взаємодіючи з пакованням, клієнти не просто радіють від покупки, а стають інфлюенсерами бренду.

Екологічні аспекти мають високий пріоритет для власників брендів та їхніх маркетологів, а також для роздрібних магазинів та пакувальних друкарень. Вимоги клієнтів до максимально екологічного пакування впливають на його дизайн, вибір матеріалів, процеси друку, вибір постачальника послуг і, як правило, на формування контенту, пов’язаного з іміджем конкретного бренду.