Так мережа ресторанів швидкого харчування представила лімітовану колекцію 14-каратного золота і позолочених прикрас, виготовлених зі сміття. Зокрема, сережки з контейнерів для соусу з-під картоплі фрі і кільце з коробки з-під Біг-Мака.
Також у ресторанах запустили 30-секундну рекламу «Сміття та гламур». На кадрах ролика по червоній доріжці в оточенні папараці йдуть шанувальники фастфуду, які вирішили викинути сміття в особливу урну, щоб зрештою отримати золоту прикрасу.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

