«Виконавчий комітет bvdm стежить за цими підвищеннями з великою тривогою за майбутній розвиток німецького ринку друку, — каже президент bvdm Вольфганг Поппен. — З огляду на різке підвищення цін ми досягли моменту, коли нам потрібно побоюватися, чи залишається прибутковим друкований бізнес взагалі».
Видавці газет, журналів і книг практично не мають можливості перекласти витрати на папір на читачів або замовників реклами. Поппен каже, що це серйозна загроза для німецької преси. Перехід на цифрові технології не лише не замінює авторитет друкованої продукції, а й часто знижує доступність перевіреної інформації для читача та ставить під загрозу свободу думок та свободу преси. Замовники друкованої продукції реагують на підвищення цін зниженням обсягів і накладів.
«Ми бачимо, що економічна межа підвищення цін досягнута багатьма нашими клієнтами, — пояснює Поппен. – Друковані видання, як і раніше, є одним із найважливіших інструментів торгівлі, що дають змогу ознайомити покупців із великою кількістю пропозицій. Особливо у період зростання цін, вони є важливим джерелом інформації для споживачів під час планування власних покупок. Тому із жалем доводиться констатувати, що все дедалі друкарень скаржаться на скорочення замовлень», — каже Поппен, посилаючись на недавнє опитування членів bvdm.
Поліграфічна галузь не розуміє підвищення цін після того, як ціни були зафіксовані у контрактах до кінця вересня. Через важке становище друкарської промисловості bvdm закликає паперовиків продовжувати забезпечувати достатні виробничі потужності для випуску паперів для поліграфії, дотримуватися обіцяних обсягів постачань та цін, а також уважно та довгостроково розглядати зміни цін з обліку.