DMG Media (до 2013 р. Associated Newspapers) — проміжна холдингова компанія, що управляє Associated Newspapers, Northcliffe Media, Harmsworth Printing, Harmsworth Mediia та ін. дочірніми підприємствами. Формат роботи редакцій: 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

За даними PAMCo (щоправда, дворічної «свіжості»), сукупне щоденне охоплення аудиторії Daily Mail, Mail on Sunday, Metro, i, MailOnline, Mail Plus, metro.co.uk та inews.co.uk у Великобританії сягає 11 млн осіб.

Акція DMG Media називається відповідно: «Відкочування цін». Видавництво надає можливість тримісячної передплати (це мінімальний термін) на щоденні видання, що виходять із понеділка по неділю, за ціною £22,32 на місяць. Загальна економія передплатника становить 33%. Наприклад, вартість Daily Mail знижується до 55 пенсів (замість поточних 90).

Є й інші привабливі пропозиції, наприклад, передплата видання вихідного дня зі знижкою 25%, а для якихось пакетів як бонус пропонують ваучери Marks & Spencer.

Загалом це дуже сміливий крок, особливо за умов, коли інші газетні видавництва намагаються всіма способами боротися зі зростанням цін на газетний папір. Так, одне з видавництв повідомило Printweek, що вартість «газетки» зросла на 50%, і саме в цьому видавництві вирішили скоротити наклад і кількість сторінок, а вартість передплати підвищити.

Спрацює акція DMG Media чи ні, час покаже. Сьогодні наклад Daily Mail, що виходить із понеділка по п’ятницю, в середньому становить 732,3 тис. екз. Газета поширюється по всій Великій Британії (продається більше екземплярів, ніж в будь-якої іншої національної газети). Суботній випуск розходиться накладом понад 1,3 млн екз., The Mail on Sunday — 728,6 тис. екз.