Зростання в сегменті Communications & Printing Equipment, до якого належить і виробництво DTG-принтерів Brother GTX, склало 25% порівняно з результатами за аналогічний період минулого року. Напрямок друку етикеток зріс на 10,8% (компанія постачає промислові друкувальні голівки для цифрових друкарських машин та володіє часткою в компанії Domino).
Сегмент офісних принтерів Brother збільшився на 9%.
Отже, всі виробничі бізнеси Brother, пов’язані з друком, продемонстрували зростання, й зростання продажів обладнання для друку на одязі більше, ніж удвічі перевищило кожен із двох інших напрямків окремо. Це підтверджує прогнози експертів про те, що напрямок цифрового друку по текстилю та одягу зростає темпами, вищими за середньоринкові.
На профільних виставках компанія демонструвала новий промисловий принтер GTX600, перші продажі якого вже активно йдуть по всьому світу.
Також компанія повідомляє, що фабрика Brother Industries у Словаччині (спеціалізується на збиранні та переробці використаних картриджів), стала кліматично нейтральною.