Останні три роки компанія акцентувала увагу на розвитку напряму спеціальних полімерних плівок і підвищенні ефективності виробництва, що дало змогу отримати більш високі значення EBITDA, незважаючи на деяке зниження прибутку. Останнє було пов’язане зі зростанням цін на сировину та ослабленням внутрішнього валютного курсу щодо американського долара.

У звіті зазначається, що понад 65% продажів компанії зроблено у сегменті спеціальних плівок, що демонструє стійке поквартальне зростання.

Головний виконавчий директор корпорації Панкадж Піддар: «У пакувальному бізнесі ми очікуємо на подальше зростання продажів спеціальних сортів полімерних плівок. Наша ставка на випуск інноваційних продуктів із меншим «вуглецевим слідом» дасть змогу зміцнити лідерство у цій сфері. За минулий рік напрямок Specialty Chemicals також забезпечив помітний приріст виручки».