UPM відзначає «успішне управління маржею», яке допомогло отримати високі доходи у всіх підрозділах у період високої волатильності та зростання виробничих витрат. Компанія чекає на рекордні результати і за підсумками року.
«Чимало компаній у поліграфічній галузі подібні заяви зустріли зі значним роздратуванням, враховуючи загрозливу ситуацію в нашому секторі. Рекордні результати та збільшення прибутку, з одного боку, і життєві труднощі, з іншого, важко поєднати в одному й тому самому ланцюжку створення вартості», — заявив, коментуючи останні заяви, д-р Пауль Альберт Деймель, виконавчий директор Федерації поліграфічної та медіаіндустрії Німеччини.
Через швидке зростання цін на папір для поліграфії, стрімке збільшення вартості енергії та зростаючу невизначеність в постачанні газу, компанії поліграфічної галузі наразі стикаються з серйозними економічними проблемами, деякі з яких мають екзистенційний характер, йдеться у заяві на сайті bvdm.
Зростає і кількість клієнтів, які відмовляються від колишньої друкованої продукції та переходять на цифрові канали, зазначає асоціація. Для друкарень це означає болючі втрати доходів. «Якщо в такій напруженій ситуації постачальники піднімають свої ціни значно вище за понесені витрати, це зрештою ставить під загрозу існування всього ланцюжка створення вартості. Тому ми звертаємося до всіх компаній, які виготовляють папір, із закликом у майбутньому справедливо та відповідально ставитися до інструментів ціноутворення», — заявляє Деймель.