Голова наглядової ради доктор Мартін Зонненшайн, генеральний директор доктор Людвін Монц, фінансовий директор Маркус А. Вассенберг
Heidelberger Druckmaschinen AG затвердила два основні напрями стратегічного розвитку: зміцнення основного бізнесу, пов’язаного з виробництвом поліграфічного обладнання, та освоєння нових напрямків на ринку.
Правління компанії роз’яснило акціонерам балансові показники за попередній ф.р., що закінчився 31 березня, а також прояснило напрями стратегічного розвитку компанії та перспективи на майбутнє.
Людвін Монц заявив: «У майбутньому Heidelberg доведеться знайти баланс між подальшим розвитком основного бізнесу, пов’язаного з поліграфією, з одного боку, і розвитком нових напрямків бізнесу, з іншого».
За словами Монца, Heidelberg має намір і надалі залишатися одним із технологічних лідерів у поліграфічному секторі. Тому компанія продовжує інвестувати в основні ринки — комерційного та пакувального друку. Успішність в основному бізнесі забезпечить фінансові можливості компанії для подальшого розширення в інших областях, таких як ринок електричного транспорту.
За словами Монца, фінансова та стратегічна реорганізація компанії, що проводиться останні два роки, створила добрі умови для подальшого позитивного розвитку. Ситуація із замовленнями непогана — це вселяє оптимізм. Однак складна економічна та політична ситуація у світі не може не викликати побоювань при стратегічному плануванні.
У 2022/2023 ф.р. керівництво компанії очікує зростання обігу, покращення EBITDA та зростання прибутку після сплати податків.