За словами організаторів, зміни, що відбуваються на пакувальному ринку, характеризуються «великою увагою до питань екології, зростанням електронної комерції та цифровізацією на всіх етапах виробництва паковання – від розробки до використання кінцевої продукції».
У рамках заявленої теми – Transition In Packaging – організатори хочуть привернути увагу до галузевих проблем, прояснити процеси, що відбуваються, задати правильні тренди та «сприяти діалогу в сьогоднішніх умовах, які характеризуються сильною турбулентністю». Організатори знову запланували велику ділову програму, розділивши її на два форуми: Packbox (зал 9) та Techbox (зал 3C). Ці форуми незмінно популярні у відвідувачів Fachpack – у 2021 р. заходи відвідали 9 500 осіб.
Цього року обговорюватимуться актуальні питання галузі (брак кваліфікованого персоналу, вузькі місця та управління ланцюжками постачань, ціни на сировину та багато іншого. Щодня розкриватиметься нова тема: «Ринковий досвід та очікування ринку», «Екологічний дизайн та матеріали», «Паковання: цифрове та розумне», «Нові бізнес-моделі в сегменті пакувального обладнання. Залучення та утримання кваліфікованого персоналу» і т.д.
Також буде організовано спеціальне шоу, присвячене дизайну паковання. Сьогодні як ніколи потрібні свіжі, нестандартні ідеї та продукти. Відвідувачі матимуть змогу познайомитися з подібними концепціями на стендах стартапів. Новачки галузі щодня представлятимуть свої компанії та продукти короткими презентаціями в рамках Innovationbox. У павільйоні Labels & More (зал 9) розмістяться виробники етикеток, також буде окремий павільйон галузевих асоціацій (їх збереться близько 20) із загальною зоною та відкритим майданчиком для діалогу.