Unifol зі штаб-квартирою в Стамбулі є технологічною компанією, яка розробила ПВХ-плівки для 3D-аплікацій на великих поверхнях. Заснована у 1994 р. нинішніми власниками, компанія налічує близько вісімдесяти співробітників та спеціалізується на технології PVC Cast для обклеювання автомобілів під брендом Unicast.

Плівкові матеріали використовуються для захисту кузова автомобіля, зміни його кольору або нанесення графіки. Unifol вклала значні кошти у цю технологію, створивши передові системи та матеріали останнього покоління для виробництва продукції, що відповідає чинним нормам.

«Це придбання – чудова нагода для Fedrigoni урізноманітнити свої й без того великі пропозиції», — повідомляє компанія.

Unifol інвестував значні кошти в інфраструктуру сучасного заводу та власне виробництво з використанням новітньої європейської сировини, що надає клієнтам перевагу у забезпеченні відповідності останнім вимогам хімічного законодавства ЄС та інших відповідних законодавчих актів у всьому світі.

Технологічні рішення дають змогу компанії пропонувати повний асортимент мономерних, полімерних та спеціальних литих плівок Unifol.

«Unifol як технологічний гравець представляє для нас великий інтерес, — заявляє генеральний директор Fedrigoni Group Марко Несполо, — тому що він розробив інноваційні рішення для нанесення 3D-аплікацій на великі поверхні. Придбання дасть змогу розвинути нашу стратегію розширення у перспективних сегментах, суміжних із тими, якими ми вже керуємо, як це нещодавно сталося з нашим виходом на ринок смарт-етикеток завдяки придбанню французької компанії Tageos».