Два роки тому виставку відвідали 42 тис. гостей, а участь в нй взяли 886 експонентів з восьми країн.

Незважаючи на відомі труднощі у виставковій галузі, доходи модного кластера Наньшань в районі високотехнологічної промисловості Шеньчженя збільшилися на 7,15% до $3,1 млрд.

«Після вимушеної паузи у 2021 р. ми раді знову зібрати у Шеньчжені виробників одягу. Місто знаходиться неподалік Гуандуна, одного з основних центрів виробництва та торгівлі текстилем у КНР, що забезпечує до 20% від загального обсягу одягу, що випускається в країні, — зазначила генеральний менеджер Messe Frankfurt Венді Вен.

У програмі Intertextile Shenzhen Apparel Fabrics — тренд-форум та низка семінарів. Паралельно в Шеньчжені пройдуть інші профільні івенти — виставка волокон і пряжі Yarn Expo, трикотажна PH Value і відкриється майданчик по роботі з імпортерами CHIC.