Звичайно, до 20 780 відвідувачів та 700 експонентів у 2019 р. Fespa Global Print Expo ще далеко, проте на виставці 2022 р. можна було відчути більшу динаміку. Цифровий широкоформатний друк та друк на текстилі належать до сегментів поліграфічної промисловості, що швидко зростають.

Майкл Райан, директор Fespa Global Print Expo: «Пандемія трансформує кожну галузь, і друк не є винятком, але ця виставка довела, що друк стійкий, креативний, гнучкий і далекоглядний».

Fespa Global Print Expo 2022 разом із European Sign Expo залучили 11 647 відвідувачів, що на 48% більше, ніж восени 2021 року.

Директор з продажу та маркетингу в регіоні EMEA компанії Kornit Digital Europe Катрін Буль дуже задоволена: «У нас дійсно було шоу всіх часів! Люди приїжджали сюди, щоб підписувати контракти та займатися бізнесом, тому для нас це було дуже успішне шоу, і ми хотіли б повернутися».

Віце-президент з маркетингу та операцій компанії Caldera Себастьян Ханссенс задоволений великою кількістю відвідувачів виставки, «які приходять із реальними проєктами, шукають інновації, нові програми».

Експонентам не сподобалася одна деталь: уперше на виставці друк бейджів для відвідувачів був добровільним. В результаті експоненти часто не могли оцінити, хто підходить до їхнього стенду.

Fespa напевно заощадила не там. Тим не менш, генеральний директор виставки Ніл Фелтон робить позитивний висновок: «Значна купівельна спроможність відвідувачів виставки та широка міжнародна аудиторія стали переконливим свідченням відновлення нашої глобальної спільноти. Ми бачимо, як повертається довіра та надихає лідерів інвестувати, а також відновлювати ділові поїздки, живі заходи та особисте спілкування». Наступна Fespa Global Print Expo відбудеться 23-26 травня 2023 року у Мюнхені.