- продажі — €2,183 млрд (+14% до попереднього року);
- EBITDA — €160 млн (95 млн — у попередньому році);
- чистий прибуток після сплати податків – €33 млн (-€43 млн — у попередньому році);
- обсяг вхідних замовлень — €2,454 млрд (+€450 млн до попереднього року);
- обсяг невиконаних замовлень на 31 березня 2022 р. – близько €900 млн (€636 млн у попередньому році) – найвищий показник за останні 10 років.
Впродовж звітного періоду Heidelberg відновився після спаду, спричиненого пандемією COVID-19. Помітне поліпшення інвестиційного клімату призвело до збільшення замовлень на нове устаткування (як виробництва паковання, так друкування рекламної і видавничої продукції). Ця тенденція властива практично для всіх продуктів та у всіх регіонах.
Найбільше зростання (у %) продемонстрував підрозділ Heidelberg, що випускає зарядні пристрої для електромобілів. Продаж тут виріс більш ніж на 120%, до €50 млн. Незважаючи на збільшення інвестицій у цей бізнес, його операційний прибуток також значно збільшився порівняно з попереднім роком.
Д-р Людвін Монц, голова ради директорів Heidelberg: «За складних умов ми виросли в усіх основних сферах бізнесу, як у продажах, так і з точки зору прибутку. Велика кількість невиконаних замовлень, викликана помітним відновленням ринку в минулому фінансовому році, забезпечує добре основу для продажу в новому. Через війну в Україні ми, як і більшість інших компаній, зіштовхнулися з проблемами: нам доводиться мати справу з економічною невизначеністю та значним зростанням цін на сировину та енергоносії».
Монц, який обійняв посаду генерального директора Heidelberg 1 квітня 2022 р., додав, що компанія «надзвичайно успішно подолала наслідки пандемії COVID-19» і «продовжуватиме працювати над зміцненням основного бізнесу в поліграфічному секторі». Це уможливить експансію на нові ринки.