За новими правилами, починаючи з 2024 р., відправлення безадресних поштових рекламних та інформаційних розсилок буде дозволено лише якщо одержувач дав свою явну згоду, наприклад, наклеївши відповідну наклейку на свою поштову скриньку.

Цей крок стосуватиметься комерційної реклами, у т.ч. листівок супермаркетів та торговельних мереж, меню служб доставки та інших брошур, що пропонують різноманітні послуги. Будь-хто, хто порушить ці положення, ризикує бути оштрафованим на суму до €10 тис.

Галузеві асоціації Люксембургу та інших європейських країн засудили це рішення. Наприклад, група друкарень Люксембургу Association des Matres Imprimeurs (AMIL) розкритикувала закон як «серйозне втручання у вільний рух товарів у рекламному секторі». В організації нарікали на відсутність діалогу між державою та учасниками ринку, порушеними цим законом.

AMIL попередила, що ця дія може поставити під загрозу 200 робочих місць у поліграфічній промисловості, яка вже постраждала від кризи в останні роки. Перші наслідки вже стали помітними: за 18 місяців до фактичного набуття чинності закону принаймні одна компанія в Люксембурзі заявила, що припинить свою діяльність через заборону. Видавництво Mediahuis Luxembourg планує закрити свою друкарню не пізніше першого кварталу 2024 року.

AMIL також зазначає, що законодавство може суперечити правилам Євросоюзу про вільне переміщення товарів, тому не відповідатиме правилам ЄС. Відомо, що такі зусилля з боку законодавців вже провалилися в Данії. Подібні ініціативи намагаються реалізувати у країні з 2020 р., проте законопроект так і не було ухвалено. У Данії виникли сумніви щодо того, чи відповідають правила європейському законодавству. Більше того, данські політики не хотіли ризикувати таким чином зашкодити вільним місцевим ЗМІ.