«Профільні регіональні асоціації об’єднали зусилля та зібрали найкращі освітні пропозиції з найкращими темами та тренерами, — пояснив керівник «Академії друку» Майкл Беккер. — Це дало змогу створити програму навчання для всіх підрозділів у компаніях як для фахівців, так і для керівників».
З актуальністю підвищення кваліфікацій згоден керуючий директор друкарні Schleunungdruck Ульріх Штеттер, який заявив: «Цифрова трансформація, що прогресує, сьогодні посилює вимоги до здатності компаній до змін — особливо у друкарській та медійній індустрії».
Семінари пропонуються за різними напрямками – медіа дизайн, поліграфічне виробництво, бізнес-адміністрування, управління/персонал, маркетинг та розповсюдження. Тригодинне заняття «Колір та якість у поліграфії», наприклад, обіцяє представити заходи із забезпечення якості: денситометрія та вимірювання кольору. Перелік семінарів та вся необхідна інформація представлені на новому сайті «Академії друку» www.print-academy.de.