За словами президента FloorSignage Скотта Віцлоу, ідея розміщення вуличної графіки була радикальною для галузі ще в 2013 р. Тоді компанія створила матеріал AlumiGraphics Grip для зовнішньої підлогової та наземної графіки, що витримує природні впливи та пішохідний рух, і тепер широко використовується у всьому світі для нанесення зображень. на бетон, асфальт та цеглу.

«Ми розпочали дослідження та розробку DriveOn Graphics незабаром після запуску AlumiGraphics Grip у відповідь на запитання клієнтів, чи здатний матеріал витримувати навантаження від транспортних засобів, – каже Віцлоу. – Бракувало одного елемента– широкоформатного друкованого продукту, який був би зрозумілим і корисним, як наш пішохідний матеріал, і стійким і довговічним, як автодорожній».

Донедавна на парковках та під’їзних шляхах використовувалася лише трафаретна розмітка фарбою та термопластиком. Однак вона складна і має обмеження щодо нанесення, дорога і важко видаляється.

Серед перерахованих президентом компанії переваг матеріалу:

стабільність і стійкість до тертя від автомобільних покришок;

світловідбивні якості, що дають змогу добре бачити графіку і вдень, і вночі;

ковзна поверхня, яка знижує для пішоходів ризик травми.

Матово-білий матеріал підходить для друку на латексних, планшетних та гібридних УФ-принтерах. DriveOn не потребує термообробки при нанесенні та постачається в рулонах завш. 112 см та завд. 10,7 м.