Флагманом цього напряму, на думку експертів, стане спортивний одяг, оскільки фізична культура захоплює дедалі більше людей, і багато хто прагне зафіксувати зміни у своєму житті за допомогою зовнішніх атрибутів. Крім того, практично всі фітнес-клуби та спортивні команди випускають екіпірування з фірмовим логотипом або навіть унікальним дизайном, щоб підвищити впізнаваність. Як один з факторів, що сприяють стабільному розвитку друку на футболках, у звіті ResearchAndMarkets згадується фінансування спорту урядами низки країн (Німеччина, Китай та Індія).

Крім того, ринок послуг DTG-друку, з використанням аналогової та цифрової техніки, розширюється: пропозицій та можливостей стає більше. Однак, якщо два роки тому, найбільша частка виручки в сегменті була у трафаретному друці, через високу яскравість відбитків, то наразі найвищі темпи зростання демонструє цифрове виробництво завдяки високій автоматизації та екологічності робочого процесу.

У 2020 р. основну частину доходів у сегменті забезпечував Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Європа ж посідала друге місце. Дослідження ResearchAndMarkets говорить про те, що присутність великих компаній та розширення сфери електронної комерції забезпечить бізнесу обох регіонів стійке майбутнє.