Кріс Пейн, генеральний директор Miraclon: «Забезпечення клієнтів є нашим основним пріоритетом. По-перше, ми підвищуємо ціни на всю нашу продукцію, щоб компенсувати зростання витрат на сировину, робочу силу, комунальні послуги та бізнес-послуги. По-друге, ми вводимо тимчасові надбавки, щоб компенсувати підвищення цін на послуги з розподілу та вантажу. Ми вважаємо, що збільшення витрат є тимчасовим, і щойно ми зможемо, то зменшимо або скасуємо надбавки».

Впродовж пандемії Miraclon вживає заходів, щоб забезпечити зростаючий попит на технологію FLEXCEL NX. Компанія збільшила виробництво на своїх виробничих ділянках, щоб мінімізувати потенційні проблеми з ланцюгом постачань, утримуючи вдвічі більші запаси як сировини, так і готової продукції до пандемії, що потребує значного збільшення обігового капіталу.

Miraclon також постійно переглядає свої дистрибуторські мережі та вивчає різні варіанти та види транспорту, щоб прискорити постачання – у більшості випадків за вищих витрат. Дії Miraclon відображають дії пакувальної індустрії. Забезпечення постачань є пріоритетом у всьому ланцюжку створення цінності для друку паковання, і тому переробники, бренди, роздрібні продавці й навіть споживачі надають перевагу безпеці постачання над ціною.

Пейн робить висновок: «Упродовж пандемії ми вжили всіх заходів, щоб компенсувати зростання цін, не перекладаючи проблеми на клієнтів. На жаль, це вже неможливо. Оскільки для нас важлива прозорість, і ми хочемо, щоб наші клієнти розуміли економічну та комерційну основу зростання, а також фактори, які ми врахували, ми створили сторінку онлайн-ресурсу https://www.miraclon.com/security- of-supply/, щоб надати більше інформації та допомогти їм орієнтуватися у поточних проблемах галузі».