Співпраця з перевіреними господарствами та клієнтоорієнтований підхід дали змогу Arena Flowers злетіти у рейтингу британських квітників. Але є ще дещо з розряду «доступно не всім — автоматизована система сортування, пакування та розсилки відправлень, адже квіти не єдине, чим клієнти фірми можуть порадувати рідних та друзів. Окрім послуг з флористики, Arena Flowers пропонує супутні lkz більшості свят товари — вино, цукерки, косметику та, звичайно, листівки.
Сформувати подарунковий бокс можна на вибір, поклавши до нього що потрібно, не забувши «підписати» вітальну картку. До адресата, де б він не був – у Брістолі чи Манчестері – посилка дійде впродовж доби. Щоб збільшити потужності та чітко дотримуватися термінів доставки, особливо до Дня матері, Дня Святого Валентина тощо, в Arena Flowers встановили комплексне рішення для пакування та обробки поштових відправлень. Відтепер вкладенням листівок у конверти займається спеціальна машина від Kern, а сортувальний пристрій того ж бренду, зі сканером штрих-коду, розподіляє вкладення по потрібних коробках.
Оптимізація робочого процесу у найбільш «гальмівній» області дала вражаючий результат: 46 співробітників Arena Flowers, які зазвичай зайняті на операціях з фасування, переведені на інші позиції, пропускна здатність зросла з 4–5 тис. відправок на день, до 125 тисяч. «Ми хотіли знизити частку ручної праці зі вставляння карток у конверти, сканування штрих-кодів, створення адресних етикеток та подальшого сортування за партіями, згідно з датою, кур’єром, типом продукту та подарунковими надбудовами, — пояснює генеральний директор Arena Flowers Джон Хакетт. — Потрібно було знайти спосіб вийти на новий рівень автоматизації. Тоді ми звернули увагу на інші галузі, щоб зрозуміти, чого можемо навчитися. Технології високошвидкісної пошти та сортування були очевидним рішенням. Визначальним фактором стало те, що нова система не ставить під загрозу адресність пропозицій та обробляє до 15 000 замовлень на годину за найвищого навантаження».
Крім того, використання штрих-кодів з повною інформацією про замовлення, допомогло усунути ймовірність помилок та позбутися незручних паперових інвойсів, наклеєних поверх паковання, щоб нічого не відволікало отримувача від свята.
«Унікальність Arena Flowers у тому, що ми пропонуємо неймовірно складний, персоналізований підхід до формування подарунка в дуже короткі терміни. У розпал пандемії, обсяги продажів у нас збільшилися у 20 разів порівняно з 2019 роком. Без автоматизації ми просто не витримали б», — каже Джон Хакетт.