Цей ефект світлофора можна перевірити за допомогою поширених інструментів та датчиків. Національний банк Камбоджі вже використав ці фарби для виробництва національної валюти. Банкнота є першою у світі, на якій в одному відбитку використовуються два флуоресцентні та один фосфоресцентний колір в одному захисному елементі. Зображення на звороті банкноти видрукувано методом глибокого друку з використанням фарби mouve компанії GSI. Ефект захисту перевіряється за допомогою УФ-ламп.

Щоб досягти незвичайного ефекту за допомогою одного кольору, GSI використовує запатентоване ноу-хау, розроблене менш ніж за рік разом із партнером Leuchtstoffwerk Breitungen (LWB), німецьким виробником люмінофорів, спеціальних хімікатів та спеціальних видів пігментів. Ефект світлофора поєднує в собі УФ-зображення з фосфоресценцією й ефектом зміни кольору (червоний, жовтий, зелений), що рухається.

Фарби mouveGSI поєднують різнокольорові (основні) випромінювання за звичайної довжини хвиль збудження UVA (365 нм), UVC (254 нм), а також за менш звичайних UVB (312 нм), водночас колір наростаючого випромінювання (червоний) та колір загасаючого випромінювання (зелений) залишаються однаковими незалежно від довжини хвилі УФ-збудження.

Берлінська компанія GSI, що спеціалізується на фарбах підвищеної безпеки, працює з державними та комерційними друкарнями по всьому світу. З 1976 р. компанія є частиною міжнародного виробника друкарських фарб та спеціальних хімікатів hubergroup і наступного року разом із материнською компанією відзначить 175-річчя. У GSI працює 75 висококваліфікованих співробітників у Берліні, а річний обіг компанії складає двозначне число мільйонів євро.

«Завдяки поєднанню перевіреної технології друку захисних фарб із запатентованими пігментами від нашого партнера LWB громадяни та експерти будуть насолоджуватися простотою використання mouveGSI», — заявив керуючий директор GSI Ульріх Вальтер. Як пояснив генеральний директор компанії LWB Вольфганг Айзенберг, перше покоління mouveGSl буде доступним для глибокого та трафаретного друку, і партнери-розробники вже готують додаткові опції на майбутнє, такі як різні колірні варіанти.