Він допомагає прийняти світ, що змінюється, з його новими можливостями і представляє майбутнє у новому світлі, віддаючи належне позитивним якостям синього і доповнюючи їх новою перспективою.
Pantone 17-3938 Very Peri — символ глобального духу часу та перехідного періоду, який ми переживаємо. Із виходом з періоду інтенсивної ізоляції наші уявлення та стандарти змінюються, а фізичне та цифрове життя зливаються на новій основі. Цифровий дизайн допомагає розширити межі реальності, відкриваючи двері у динамічний віртуальний світ, де ми можемо досліджувати та створювати нові колірні можливості.
«На тлі тенденцій в іграх, зростаючої популярності метавсесвіту та зростання творчої спільноти в цифровому просторі Pantone 17-3938 Very Peri ілюструє реалії сучасного життя й те, як колірні тенденції у цифровому світі виявляються у фізичному світі та навпаки, – сказала віце-президент Інституту кольору Pantone Лорі Пресман. – Вперше в історії кольором року Pantone обрано спеціально створений колір, що відображає глобальні інновації та перетворення.
Суспільство усвідомлює, що колір є важливою формою спілкування та способом висловлювати ідеї та емоції та впливати на них, залучати та спілкуватися. Глибина нового блакитного відтінку з червоно-фіолетовим відливом підкреслює величезні можливості, які відкриваються перед нами, демонструє життєлюбний, радісний настрій, який заохочує сміливу творчість та самовираження».
У процесі вибору кольору року фахівці з Інституту кольору Pantone орієнтуються на нові колірні тренди в галузі індустрії розваг та фільмів, художніх творів, моди, дизайну, популярних місць для подорожей, а також зміни способу життя та соціально-економічних умов. Тренди можуть бути пов’язані з новими технологіями, матеріалами, текстурами та ефектами, що впливають на колір, платформами соціальних мереж і навіть майбутніми спортивними заходами, що привертають увагу всього світу.
Впродовж року Колір року Pantone впливає на рішення у галузі дизайну та виготовлення продукції у різних галузях промисловості, включаючи моду, інтер’єрний та промисловий дизайн, а також продуктовий, графічний дизайн та дизайн паковання.