Пізніші заходи (Ambiente, Christmasworld, Creativeworld, Paperworld і Frankfurt Fashion Week), поки не скасовано. Міжнародний торговельний ярмарок Heimtextil з експонентами та відвідувачами більш ніж зі 135 країн завжди відкривав весняний виставковий сезон і зазвичай був першим великим міжнародним торговельним ярмарком у Німеччині, що проходить одразу після Різдва та Нового року.
Зростання кількості заражень на COVID за дуже короткий період часу та пов’язані з цим безліч розробок та рішень, що перебувають за межами сфери впливу організаторів виставки, значно погіршили загальні умови для проведення великого міжнародного заходу.
Ці зміни включають, зокрема, класифікацію Німеччини як зони високого ризику та відповідні попередження про поїздки, міжнародні та міжконтинентальні обмеження на поїздки з Індії, Японії, США та Великобританії, а також обов’язковий карантин та статус 2G (вакцинований та перехворілий). Не менш важливий в умовах неухильно зростаючої кількості хворих заклик до негайних дій, у т.ч. з боку Інституту Роберта Коха, щоб звести контакти до мінімуму та скасувати всі великі заходи.