Крім того, витрати на логістику збільшилися на 250%, а ціни на хімікати та пакувальні матеріали продовжують зростати. Fujifilm запевняє, що невпинно працює над нівелюванням цих витрат, змінюючи методи роботи та підвищуючи операційну ефективність, щоб зменшити вплив подорожчання на своїх клієнтів. Однак, незважаючи на заходи, що вживаються Fujifilm, компанія не може покрити збільшення загальних витрат.

Нова надбавка на додаток до раніше оголошеної дасть змогу Fujifilm підтримувати безперервність постачання. «У всьому світі ми переживаємо безпрецедентне зростання витрат — на логістику, енергію та сировину. Ми взяли на себе основну частину цих витрат, але не можемо покрити все. Ми розуміємо, що ці умови є надзвичайно важкими для клієнтів, тому продовжимо працювати з ними та підтримувати їх у цей непростий період», – сказав старший віце-президент Fujifilm Graphic Systems EMEA Таку Уено.