Генеральний директор Bobst Group Жан-Паскаль Бобст прокоментував підвищення цін: «За даними різних джерел та аналітиків, значні перебої у виробництві продовжуватимуть впливати на ціноутворення та логістику у 2022 році. Це сумно для галузі, але ми маємо зміцнити надійність нашого ланцюжка поставок, доставки запчастин та логістики».
Хоча компанія Bobst проводила щомісячні бізнес-огляди з постачальниками, додаткові заходи були потрібні в умовах високої волатильності та швидкого зростання цін на сировину. Вартість сировини, що використовується для виготовлення станин і компонентів машин, зросла набагато вище за прогнозовану.
За даними Bobst, ціна на гарячекатаний сталевий лист сягнула рекордного рівня в липні 2021 р. і зросла на 119% із січня 2020 року. Холоднокатаний сталевий лист подорожчав на 126%. Конструкційні профілі та балки зросли у ціні на 91%, алюмінієвий сплав – на 75%, мідь – на 65%. Ціни на перевезення вантажів також зросли з серпня 2020 р., морським транспортом – на 216%, повітряним — на 200%, автомобільним — на 5%. Сировина для механічних компонентів (нікель, поліуретан) подорожчала більш ніж на 40% з вересня 2020 р., а ціни на матеріали, що використовуються для комерційних деталей (ремені, ланцюги, мастильні матеріали, ролики), збільшилися у середньому на 9%.