У версії Фернандо Кобело Paper Box став фрагментом великого міста та тлом для стосунків закоханої пари. Творчий дует іспанських фотографів Анни Девіс та Даніеля Руеда під ім’ям Аннанданіель, із властивою їм іронічною естетикою, перетворив колекційний бокс на фортепіано.

Художниця Лоїс О’Хара захоплена рухом та впевнена, що колір впливає на сприйняття, тому намагалася пом’якшити суворість прямокутної форми плавними лініями та оптимістичною палітрою.

Майстер авангардного графіті Джон Перелло, з творчим псевдонімом JonOne, до декорування Paper Box у дусі гри світла та тіні підійшов у вільній манері стріт-арт, анітрохи не бентежачись незначних розмірів об’єкта.

Зовнішній вигляд Paper Box Ван Юаня визначили китайські ієрогліфи та друкарня. Ілюстратор та модельєр Карім Аддучі взагалі не брався за фарби, просто розпустив різнокольорові папери Fedrigoni на смужки та створив із них мініатюрну сукню haute couture.

Підбиваючи підсумки Paper Box Experience, менеджер із соціальних мереж Fedrigoni Амбра Фрідеготто сказала: «Вибір паперу — це, зрештою, творчий акт. Від скульптур та модного одягу до обкладинок книг та паковання — перетворювальна сила паперу справді безмежна».