Sappi зазначає, що попит на папір для друку продовжував відновлюватися та забезпечив відновлення ринкового балансу у Європі та Північній Америці до здорового рівня. На європейський ринок припадає майже половина виторгу групи. Впродовж 2021 р. Sappi тричі підвищувала ціни на свою продукцію.

За підсумками 2021 р. Sappi прогнозує зростання прибутку майже на $150 млн, проте очікує, що на найбільшому для неї європейському ринку спостерігатимуться різке зростання цін на електроенергію та проблеми з ланцюжком поставок. Керівництво Sappi заявило, що, хоча відновлення бізнесу відбувається швидше, ніж очікувалося, завдяки ослабленню різних обмежень, глобальна нестача контейнерів, завантаженість портів і, як наслідок, зростання цін на фрахт призвели до відставання в доставці 100 тис. т розчиненої целюлози.

Це у поєднанні зі збільшенням світового попиту та зростанням цін на сировину вплинуло на компанію в цілому, але у IV кв. було значною мірою компенсовано високими результатами бізнесу Sappi у США, на які припадає 28% продажів, та вищими цінами на целюлозу. Однак прибутковість у Європі, на яку припадає майже половина доходу групи, залишалася низькою через інфляцію та підвищення витрат.