«Ми хотіли б висловити наші щирі вибачення за незручності та занепокоєння, заподіяні мешканцям прилеглих районів, зацікавленим особам та покупцям нашої продукції внаслідок аварії на заводі Konica Minolta Supplies, Inc. у Тацуно 12 серпня. Хотіли б повідомити вас про відновлення виробництва на заводі Tatsuno. Ми запевняємо, що немає жодних проблем для відновлення виробництва тонера на заводі Tatsuno, ґрунтуючись на результатах оцінки ризиків експертами та внутрішніми фахівцями, і ми відновили випуск тонера з новим виробничим процесом, як було заплановано з 8 листопада.

Ми заздалегідь поінформували сусідів заводу Tatsuno про відновлення роботи. Також ми нещодавно відновили виробництво на заводі у Кофу та розпочали послідовні відвантаження з кінця жовтня. Сьогодні завод Tatsuno також відновив виробництво та почне відвантаження, щойно завершиться перевірка якості. Ми маємо намір якнайшвидше забезпечити стабільне постачання тонера нашим клієнтам. Крім того, щоб уникнути повторного виснаження запасів тонера, ми подбаємо про безпечну роботу нового виробничого процесу та з точки зору планування безперервності бізнесу (BCP) забезпечимо виробничу систему, яка покладатиметься не лише на власне виробництво, а й підвищить рівень запасів порівняно з попереднім рівнем. Konica Minolta Group дуже серйозно ставиться до цієї аварії і працюватиме над тим, щоб запобігти будь-якому її повторенню та забезпечити безпеку суспільства. Ми хотіли б ще раз вибачитися перед нашими клієнтами за занепокоєння та незручності, викликані дефіцитом тонера, і ми будемо вдячні вам за розуміння та підтримку в наших подальших діях».